Paketdag!


HELA BLOGGEN SER HELT CRAZY UT JUST NU, MEN JAG JOBBAR PÅ FÖR FULLT MED EN NY DESIGN!
MVH PinkTeaCup

I
dag kom det ett paket!
Haha, när det skulle hämtas blev det lite drama!
Först knackade det på dörren och en skåpbil stod utanför.
Då släckte jag vissa lampor så att personen inte skulle tro att någon kunde öppna...(Hehe...)
Sedan kom jag på att jag hade beställt från BL och att det kanske var DHL som skulle leverera det! Men jag kunde inte öppna för jag hade ju inga pengar hemma!
Vilken tur att mamma kom 2 min senare(*pust*) och betalade tullen.(Jag betalade tillbaka senare såklart)
:D
Jag fick hem en gul Fairy Kei tyllkjol, ett par skor (bild) , en klänning och ett par strumpor. :D

Kommentarer
Natasha Roxy

åh, söta!

Datum 2011-01-11 Tid 22:28:04
Hemsida: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback