Det har hänt mycket!

Hej!
För några dagar sedan var jag och handlade och såg på bio med farmor! Vi såg Legenden om ugglornas rike i 3D.
+Jag fick 2 mangaböcker! Nana hette böckerna.
Jag köpte Pocky och en tidning i en liten affär! Jag är lite extra glad att kunna köpa Pocky, eftersom det är lite svårt att få tag på i Sverige!
Och som en sen födelsedagspresent fick jag 500 kronor av farmor! Tack!
Jag kan tyvärr inte ta en bild på allt, eftersom mitt rum ska målas om, men det gör ju inget. ;p

~Nyss såg jag klart en Harrry Potter-film och åt upp några pocky! Hihi ~

Det blev mycket skriverier i det här inlägget, men jag har ju inte skrivit på några dagar. ~.~

Kommentarer
celice

Vill också ha 500kr!!!!

Datum 2010-11-08 Tid 18:14:32
Hemsida: http://www.lillafloris.blogg.com

Kommentera:

Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback