Önskelist...bild?


Dr. Martens (rosa eller svart)

Tycker att de här skorna är otroligt snygga! Lätta att matchas med och ja... rentav snygga!

Stor gosig tröja
(denna från Monki)

Behöver fler stora tröjor, och denna ser riktigt mysig ut!

Söta kjolar! (denna från Bodyline)

Söta kjolar får man inte nog av!

Roliga och annorlunda smycken. (Robot från Cocoo.se och ring från Kappahl)

Haha, är en riktig 'smyckesnörd', occh älskar när smycken ser lite gammaldags ut! Ett plus för att roboten är så söt.

Lösögonfransar (de här från HM)

Sött till fest, har ett annat par hemma, men har tyvärr inget lim till dem!

Nintendo-godis (från www.coolstuff.se)

Tycker mycket om Nintendo. Och godis. Men vem gör inte det?


Här är lite av det som jag önskar mig. Hade lust att skriva ned det nu när det är december!
Vad ska ni önska er i julklapp?

Kommentarer
Kokorochan

svar: vi besökta aldrig baby, jag fick prioritera och valde såklart ap eftersom det är min favorit<3 och ja jag hade ju sparat så jag kunde köpa ^^ fast hade jag inte hittat något hade jag ju inte köpt bara för att xD det är ju så dyrt ._. men jag hade turen att hitta något jag gillade väldigt mkt :) kommer att visa det på bloggen sen ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

Datum 2010-12-01 Tid 17:33:18
Hemsida: http://kokorochan.blogg.se/
Sofia b

Jag vet inte men vill ha en egen bärbar dator^^

Men det kommer jag aldrig få-.-

Datum 2010-12-01 Tid 18:11:14
chiaki

gaah så fina saker! :D

jag hade inte sagt nej till något av det där (förutom kanske kjolen och skorna, som inte riktigt passar min stil). Den där tröjan ser jätteunderbar ut! <3

Datum 2010-12-01 Tid 21:52:16
Hemsida: http://xchiaki.blogg.se/
lucke

Lucka 2 har öppnats i julkalendern på bloggen. Var med och tävla om en snygg t-shirt från tshirtstore.se :P

Datum 2010-12-02 Tid 13:01:35
Hemsida: http://modegrabben.blogg.se/
Anna

Åh vad mycket söta grejer :)

Datum 2010-12-06 Tid 11:32:15
Hemsida: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Spara namnet?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback